Termeni Si Conditii
Vanzator – Meja Luxury Brands( Meja)
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Meja (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Meja si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse/furnizate la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate, indiferent de modalitatea prin care Utilizatorul a ales să se înregistreze (respectiv furnizând o adresă de e-mail și o parolă sau prin conturi terțe precum contul Facebook, Google,sau Instagram).
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste. cu Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web www.meja.ro
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Consignant – parte în contractul de consignaţie, care încredinţează celeilalte părţi, numită consignatar, bunuri mobile spre a fi vândute la un preţ predeterminat.
Consignatar – parte în contractul de consignaţie, care primeşte bunuri mobile de la cealaltă parte (consignant), în scopul vânzării la un preţ predeterminat.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Meja, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Documente contractuale
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Politica de vanzare Online
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Meja. isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Meja Luxury Brands In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Vanzatorului , pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.,
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Dreptul la proprietate intelectuala si industriala
Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Meja Luxury Brands, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Meja includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Meja. asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Meja.
Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
Comanda
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
-neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
-invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Meja in cazul platii online;
-datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 5 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumparatorului;
-pentru Comenzile achitate cu ramburs/iTransfer -> prin virament bancar, prin emitere de voucher electronic sau in numerar la alegerea Cumparatorului;
-pentru Comenzile achitate prin numerar in showroom -> prin restituire numerar in showroom, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
– pentru Comenzile achitate prin metodele de plata “Plateste peste 30 zile” si “Plateste in 4 rate” -> reintregirea limitei ,iar pentru sumele deja achitate banii vor fi restituiti in contul cardului cu care s-a efectuat plata.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.
Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirma comanda apasand butonul “finalizeaza comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligatia dvs. de plata. Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.
Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de catre dvs, urmand a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat (“Confirmarea Expedierii”). In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie si vom rambursa sumele platite de catre Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, in conformitate cu dispozitiile de rambursare din sectiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevazute în aceste Conditii de Furnizare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.
Confidentialitate
Meja Luxury Brands va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.
Comunicari Comerciale
Cumparatorul/Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, in orice moment, dupa cum urmeaza:
-prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”.
– prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator sau.
– prin contactarea Vanzatorului.
Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document
Prin adaugarea de Bunuri in sectiunea din Cont:
“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
- la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
- la recomandari de Bunuri similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”
- la existenta Bunurilor in sectiunea “Cosul meu” si
- disponibilitate stoc Bunuri
“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
- la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
- la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”
- disponibilitate stoc Bunuri
9.4. In urma achizitionarii unui Bun, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:
- sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat
Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetarii de piata si al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi associate cu identitatea dvs., transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului.
Facturare – Plata
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.meja.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Meja precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Meja., putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Meja. in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect intr-un mesaj la mejaluxurybrands@gmal.com
- in orice moment din Cont:
Clientul/Cumparatorul acceseaza Contul sau->sectiunea “Cardurile mele”->alege optiunea “Adauga card”-> e directionat in pagina de plata a procesatorului de plati unde introduce datele cardului pentru a efectua o tranzactie de 1 leu necesara validarii cardului. Dupa validarea cardului de catre banca emitenta, se activeaza automat optiunea “Plata cu 1 click” si se emite tokenul aferent cardului bancar inregistrat. Din acest moment Utilizatorul/Cumparatorul poate beneficia de optiunea “Plata cu 1 click” utilizand tokenul aferent cardului salvat pentru plata Comenzilor.
Pentru evitarea oricarui dubiu, suma de 1 leu nu va fi debitata din contul Utilizatorului/Cumparatorului fiind doar blocata temporar de catre banca emitenta a cardului in vederea validarii datelor de card introduse.
Livrarea bunurilor
Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator conform optiunii Clientului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei. Taxele de livrare prin curier difera in functie de zona geografica.
Procedura de retur
Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe siteul nostruu trebuie sa indeplinesti urmatorii pasi si conditii:
- Produsele Meja “ pre-owned” in stare “ foarte buna” sau “ buna” se accepta retur si/ sau acelea achizitionate cu plata in rate prin TBI Bank sunt produse pntru care NU se accepta retur.
- Nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima, costumele de baie sau cosmeticele deoarece pot pune in pericol sanatatea consumatorilor daca au fost desigilate.Cosmeticele fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
- Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si cu eticheta inca atasata in termen de 15 zile de la livrarea comenzii.
- Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor in regim de consignatie, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor, sau nu respecta conditiile de mai sus( lisa ambalajului original, ambalaj deteriorate, produs purtat sau cu urme de uzura)
- Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta originala si de compozitie nu poate fi acceptat.
Meja isi rezerva dreptul de a limita returul, in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
Rambursarea sumei afrenta returului.
Daca ai platit online cu cardul, vei primi banii in aproximativ 5 zile lucratoare in contul tau bancar din care s-a platit comanda sau intr-un alt cont IBAN in care doresti sa se efectueze viramentul.
Daca ai platit ramburs, vei primi banii pe loc in numerar la casieria Meja.
Transferul proprietatii bunurilor
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Meja ., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
Fololsirea Cookie-Urilor
Te rog sa parcurgi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabila – Jurisdictia
Prezentul documenteste supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de suport disponibil in cadrul Site-ului. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
Orice sumă neplătită la timp va constitui o creanță neachitată începând cu ziua a cincea datei scadente de plată prevăzute în scadențarul de plăți.
Asupra creanței neachitate Vânzătorul poate percepe o dobândă penalizatoare, începând cu ziua a cincea celei în care trebuia efectuată plata conform scadențarului de plăți comunicat și până în ziua în care se înregistrează efectiv încasarea plății. Până la limita maximă permisă de lege, Clientul va suporta cheltuielile judiciare și / sau de executare aferente operațiunilor de recuperare a creanței.
Dobânda penalizatoare asupra creanței restante conform art. 5.5. este de 8.25% fixată pe an sub rezerva condiției ca dobânda penalizatoare să respecte limitele stabilite de Ordonanța Guvernului 13/2011 privind dobânda legală remuneratorie şi penalizatoare pentru obligaţii băneşti, precum şi pentru reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în domeniul bancar.
Creanța neachitată a Clientului va fi achitată în următoarea ordine: 1) cheltuieli judiciare și cheltuieli de executare; 2) dobânda pe creanța restantă; 3) valoarea sumei reprezentând Prețul de Vânzare sau rata neachitată din acesta.
Secvența sumelor datorate specificată la punctul anterior va fi aplicată sumelor care sunt cel mai mult în întârziere.
Dupa acceptarea Modalității de plată, în cazul în care creanța nu este rambursată la timp, Cesionarul va notifica Clientul în considerarea datelor de contact disponibile Vânzătorului (inclusiv cele oferite la data Cererii).
Dacă creanța rămâne neachitată la termenele indicate în scadențarul de plăți, Cesionarul are dreptul de a acționa în instanță pentru a obține un titlu executoriu, pe baza căruia va putea fi derulată executarea silită împotriva Clientului.
În cazul în care la momentul plății creanței de către Client, are loc o plată excedentară, plata excedentară va fi returnară acestuia.
RETRAGEREA DIN CONTRACT
În conformitate cu termenele indicate Clientul are dreptul de a se retrage din Contract, la discreția sa și fără niciun cost, urmând formalitățile indicate în T&C precum și în pagina dedicată exercitării dreptului de retragere aplicabil în Platformă. În acest caz, pentru fiecare dintre Modalitățile de Plată se poate proceda la returnarea sumelor plătite până la acel moment de către Client.
Verificare conformitate si autenticitate produse
Procesul nostru de autentificare a produselor este condus independent de echipa noastră si parteneri externi specializati in acest domeniu. Pentru aceste activitati de certificare si autentificare a unui produs se emit certificate si documente detaliate.Costul emiterii acesto documente este suportat de catre Meja.
ABONAMENTELE MEJA
Ce beneficii ai cu ABONAMENTUL MEJA?
- Cele mai mici preturi si reduceri dedicate exclusiv abonatilor Meja
- Lansari de colectii si stocuri noi in exclusivitate.
- Livrare imediata si impachetare de cadou gratuita
- Acces in showroom si consiliere gratuita
- Campanii promotionale si cu gratuitate dedicate exclusive abonatilor.
Pretul abonamentului variantele disponibile:
In meniul principal al site-ului, apare sectiunea de ABONAMENTE sau SUBSCRIPTII unde gasim doua produse in valoare de 29,99 lei /an si/sau 299,99 lei/ an ( abonament ce beneficiaza de doua luni de gratuitate).
Cum functioneaza abonamentul?
Adauga in cos modalitatea ta preferata a abonamentului( 29,99 lei/ lunar sau 299,99 lei/ promo abonament valabilitate 12 luni cu 2 luni gratuite). Pentru a putea finaliza comanda, clientul trebuie sa si creeze un cont introducand adresa de e-mail personala si sa autorizeze sis a proceseze plata prin procesatorul de plati STRIPE. Dupa finalizarea tuturor pasilor mntionati mai sus, daca toate procedurile au fost indeplinite cu success vei primi notificare pe e-mail ul caruia ai alocat contul MEJA cu primirea rolului de “ abonat” si vei putea accesa ofetele noastre exclusiviste.
Important de retinut este faptul ca trebuie sa ramai logat in cont ca sa te asiguri ca vezi produsele cu discount si ca poti cumpara produsele cu pret redus. In cazul in care nu mai esti logat sau doresti sa opresti subscriptia/ abonamentul, atunci nu te vei mai putea bucura de beneficiile abonamentului.
Modalitatea de Plata in Rate cu TBI
Pe site-ul Meja, la fiecare produs in parte va aparea simlatorul de rata TBI.
In timpul procesarii comanezii, dupa ce adaugi produsele dorite in cos, alegi ca modalitate de plata- plata in rate cu TBI Bank. La finzalizarea comenzii vei fi directionat automat catre formularul de analiza a eligibilitatii tale unde trebuie sa introduce cateva date. In aproxilativ 15 minute de la trimiterea acestui formular catre TBI , atat noi – Meja cat si tu in calitate de client vom primi notificare cu privire la statusul eligibilitatii. Daca esti eligibil, inchei cu success plasarea comenzii tale. In cazul in care nu esti eligibil pentru TBI, poti alege oricand o alta modalitate de plata din cele afisate la noi pe site.
Este obligatia clientului sa furnizeze catre TBI toate documentele necesare incheierii contractului dintre parti in vederea indeplinirii procedurii de eligibilitate. TBI va furniza catre client toate informatiile cu privire la comisioane, dobanda, speze si costuri, debitari, modalitate de facturare,garantii si compensatii.
Produsele MEJA achizitionate prin modalitatea de plata TBI NU se pot returna.
PROCEDURA DE CONSIGNATIE
Pe pagina noastra principla, acceseaza sectiunea Consignatie
Daca produsul tau este nou sau se afla intr- o stare excelenta, completeaza cu atentie formularul de mai jos. Incearca sa incarci poze clare in care culoarea produsului sa fie pusa in evidenta, iar margina exterioara a produsului sa ne poata arata conditia in care se afla ( nou, utilizat dar in stare excelenta, conditie buna). Este recomandat sa adaugati poza cu etichetele si codul interior al produsului pentru a putea fi verificate.
Completeaza cererea cu informatii clare despre starea produsului, sursa achizitiei, daca include sau nu ambalaj original, cutie saculeti textili etc. In maxim 5 zile lucratoare, un membru al echipei te va contacta pentru a va oferi detaliile urmatoare in cazul in care produsul este conform si dorim sa il luam in consignatie.
Dupa ce intram in posesia produsului pe care doresti sa il lasi in consignatie ( il poti livra prin curier rapid sau sa il aduci personal in locatia noastra) va vom anunta cu privire la primirea bunurilor si vom urma procedura interna de evaluare a conformitatii si autenticitatii produsului.
Costul obtinerii certificatului de conformitate va fi suportat de catre consignant la vanzarea produsului de catre Meja. In cazul in care certificatul atesta ca produsul nu este original, Meja nu va indeplin pasii urmatori in procedura de consignatie, iar consignantul va suporta toate costurile aferente emiterii acestor documente.
Daca produsul este conform si au fost indepliniti cu success toti pasii de mai sus, intre parti se va semna un contract de consignatie. Tinand cont de experienta in domeniu, Meja poate recomanda si consiliaza consignantul cu privire la pretul droit de acesta la vanzarea produselor lasate in consignatie insa, nu impune. Pretul stabilit in contractual de consignatie pentru produse, reprezinta suma ce va fi virata sau achitata consignantului la vanzareaa produselor de catre Meja. Meja NU retine commision din vaoarea pretului stabilita de consignant. Preturile de vanzare practicate de MEJA pe site-ul propriu sunt stabilite la discretia noastra.
Procedura de vanzare , termenii de promovare pentru produsul aflat in consignatia noastra, timpul de depozitare si pastrare in locatia Meja sunt stabilite la semnarea Contractului de Consignatie dintre parti precum si modalitatea de plata si detaliile contului bancar unde se doreste procesarea tranferului bancar dupa vanzarea produsului.
Meja isi rezerva dreptul:
- De a accepta numai bunurile în regim de consignaţie pe care le consideram adecvate pentru revanzare pe platforma noastra.
- rezervam dreptul de a accepta sau respinge un articol din orice motiv, dar, in general, pentru a fi acceptat in momentul evaluarii trebuie sa respecte criteriile de conformitate( sa poti atesta ca produsul este original si in cazul in care MEJA solicita acest lucru- sa poti oferi documente justificative- facturi- certificate de autenticitate si garantie in original) ) de igiena, in conditi foarte bune
- in cazul in care un produs este respins, acesta va fi imediat livrat catre dumneavoastra.
DISPOZIȚII FINALE
În situația în care o clauză din prezenții TCS este declarată nulă și neavenită, sau imposibil de executat, prin orice hotărâre judecătorească sau prin aplicarea unei dispoziții legale, această nulitate nu va afecta valabilitatea sau aplicabilitatea celorlalte clauze din prezenții TCS.
Cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal, acești TCS se completează cu Politica de confidențialitate în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal2 la nivelul Platformei.
***
Pentru orice nelămuriri sau solicitări cu privire la acești TCS sau Modalitățile de Plată, vă rugăm să ne contactați utilizand formularul de contact.